اقتدار ایران اسلامی مرهون خون  شهدا است\
  • مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران؛

اقتدار ایران اسلامی مرهون خون  شهدا است

  • کد خبر: 2111102621
  • چاپ
  • انتشار: 28 مهر 1401 - 21:38

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اعلام اینکه اقتدار امروز کشورمان ثمره خون شهدا است، گفت: امروز ایران اسلامی به یک کشور قدرتمند تبدیل شده و هیچ کشوری نمی تواند به آن تعرض کند.

 

به گزارش استناد نیوز، سردار حمید اباذری شامگاه پنج شنبه در هفتمین یادواره 72 تن شهدای گلزار موحدین و حومه خیابان تهران با بیان اینکه امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون جانفشانی های شهداء است، افزود: استان مازندران بیش از 10 هزار و 400 شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است .

وی با اعلام اینکه شهرستان قائمشهر بیش از یکهزار شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است، گفت: این استان در دوران دفاع مقدس و برای حفظ نظام جمهوری اسلامی، شهدای بسیاری را تقدیم نظام کرده است.

مشاور فرمانده سپاه با بیان اینکه در آنزمان هر شهیدی که در محلات تشییع می شد پس از آن جوانان زیادی به جبهه ها می رفتند، افزود: ملت ایران هنگامی که نیاز به جانفشانی بود برای حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش می کردند.

سردار اباذری در ادامه با اعلام اینکه در این کشور قصه های عظیمی رخ داد و جوانان باید تاریخ انقلاب را بخوانند، گفت: در اغتشاشات اخیر جوانان ما از مسائل انقلاب اسلامی اطلاعی نداشته اند بنابراین توصیه می کنم تا اولا جوانان این مجلس تاریخ انقلاب را بخوانند و بدانند که ایران اسلامی چه مسیرهایی را طی کرده است و همچنین افراد باتجربه نیز این حوادث را برای جوانان بازگو کنند.

وی با اشاره به اینکه برای امنیت کشورمان 200 هزار جوان در دوران دفاع مقدس جان خود را از دست داده اند، بیان کرد: انقلاب اسلامی تداوم عاشورا است. امروز مسیر شهادت است چرا که جوانان ما با دستان خالی در برابر ظلم ایستادگی و تلاش کردند.

مشاور فرمانده سپاه در ادامه با بیان اینکه اگر امروز تصور کنیم جنگ جهانی سوم شود هیچ کشوری نگاه چپ به ایران اسلامی را نخواهد داشت، افزود: اقتدار امروز کشور ثمره خون شهدا است. امروز ایران اسلامی به یک کشور قدرتمند تبدیل شده و هیچ کشوری نمی تواند به آن تعرض کند.

سردار اباذری در پایان با اشاره به اینکه هرگاه کشورمان گام های بزرگی بردارد شیطنت دشمنان بیشتر می شود، گفت: هرگاه شیطنت ها بیشتر شود یعنی قدرتمند تر هستیم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار